منتديات اصحاب وبس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اصحاب وبس

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حدوتة الاميرة فلورا

كاتب الموضوعرسالة
احلى دنيا.
عضو برونزى
عضو برونزى
احلى دنيا.

حدوتة الاميرة فلورا Empty
مُساهمةموضوع: حدوتة الاميرة فلورا   حدوتة الاميرة فلورا Icon_minitimeالسبت يناير 30, 2010 3:06 pm

حدوتة ألاميرة فلورا

كان ياما كان كان فى زمان أميرة اسمها
الاميرة فلورا

كانت الاميرة فلورا وحيدة مش عندها اخوات خالص وكانت دايما حزينة عشان السبب دة
وفى يوم من الايام وهى بتتمشى فى الجنينة بتاعت القصر بتاع الملك باباها شافت

أرنب

حدوتة الاميرة فلورا 45759850ug2
بيتنطط حواليها وسألها الارنب وقالها ياترى اميرتنا حزينة لية راحت الاميرة ردت على الارنب وقالتلة عشان أنا وحيدة وكان نفسى يبقى عندى اخوات رد عليها الارنب وقالها ممممممم طب ممكن اننا نكون أصحاب ردت الاميرة وهى بتبتسم وقالت ازاى اميرة تصاحب أرنب رد الارنب وقال مش يمكن أنا أسليكى وأملى عليكى وحدتك
ردت الاميرة وقالت بس انت أرنب رد الارنب وقال بس أنا مش زى أى أرنب أنا أرنب سحرى ردت الاميرة فلورا باستعجاب وقالت أرنب سحرى طب ازاى رد الارنب وقال أيوة انا ارنب سحرى أنا اقدر فى غمضة عين احققلك اى امنية تطلبيها مهما كانت
ردت الاميرة وقالت مهما كانت مهما كانت رد الارنب وقال ايوة مهما كانت ردت الاميرة وقالت طب ممكن فى غمضة عين تجبلى أخت جميلة العب معاها واتكلم معاها
رد الارنب وقال لا طبعا انا مش ممكن احقق الامنية دية ردت الاميرة وقالت يبقى انا مش محتجاك ومش ممكن اننا نكون اصحاب ورجعت الاميرة تتمشى فى الجنينة وهى حزينة وهى ماشية قابلت

عصفور جميل

حدوتة الاميرة فلورا 55252498qv6
الوانة جميلة وسألها العصفور ياترى اميرتنا زعلانة لية ردت الاميرة وقالت عشان أنا وحيدة ومش عندى اخوات
رد العصفور وقال مممممممم طب اية رايك يا اميرة اننا نكون اصحاب وانا كل يوم اصوصولك واغنيلك أحلى الالحان وأملى عليكى حياتك ردت الاميرة وقالت ازاى اميرة تصاحب عصفور رد العصفور وقال بس أنا مش زى أى عصفور انا عصفور سحرى أقدر فى غمضة عين اسافر بلاد وبلاد وارجع تانى فى غمضة عين اطلبى منى أى حاجة موجودة فى أى بلد وأنا اجبهالك فى غمضة عين
ردت الاميرة وقالت أنا عايزة اخت جميلة ألعب معاها واتكلم معاها
رد العصفور وقال لآ طبعا انا معرفش احقق الامنية دية ردت الاميرة وهى حزينة وقالت يبقى مش ممكن نبقى اصحاب ورجعت تانى الاميرة تتمشى فى الجنينة وهى حزينة
وهى ماشية قابلت

ضفضعة

حدوتة الاميرة فلورا 74245157mw4

راحت الضفضعة سألة الاميرة
ياترى الاميرة زعلانة وحزينة لية ردت الاميرة وقالت عشان أنا وحيدة ومش عندى اخوات
ردت الضفضعة وقالت طب اية رأى الاميرة نكون اصحاب ردت الاميرة وقالت ازاى الاميرة تصاحب ضفضعة
ردت الضفضعة وقالت بس أنا مش زى أى ضفضعة انا ممكن فى غمضة عين أتحول لآى شكل انتى عايزاة انا ممكن ابقى فى شكل امير جميل يكون صديق للاميرة
ردت الاميرة فلورا وقالت طب تقدرى يا ضفضعة تكونى فى شكل أخت جميلة ألعب معاها وأتكلم معاها ردت الضفضعة وقالت لا طبعا مش ممكن أكون فى شكل اخت ليكى
ردت الاميرة وهى حزينة يبقى مش ممكن نبقى أصحاب عشان مفيش اى حاجة ممكن انها تعوضنى اخواتى
عشان كدة مش لازم ابدا اننا نزعل اخواتنا مننا مهما حصل ولازم نسمع كلام اخواتنا الى أكبر مننا ومش نتخانق معاهم أبدا ابدا ابدا مهما حصل مهما حصل عشان الاخوات مش بيتعوضوا ابدا ولازم نعرف قد اية ربنا بيحبنا عشان كدة ادانا اخوات يحبونا ويخافوا علينا ويلعبوا معانا
وتوتة توتة وفرغت الحدوتة
والى اللقاء مع حدوتة جديدة مستنية ردودكم

حدوتة الاميرة فلورا
صفحة 1 من اصل 1